Nemáte ještě účet?
Registrujte se
- Aktuální stav vaší objednávky
- Naposledy koupené produkty.
- Přehled vašich objednávek
- Pravidelný měsíční mailing s nabídkou, která se neodmítá.
Změnit osobní údaje lze po přihlášení v sekci „Můj úče“ (po rozkliknutí svého e‑mailu v pravém horním rohu webových stránek), kde kliknete na tlačítko „Osobní a fakturační údaje“, kde můžete změnit jméno, příjmení, telefonní číslo, adresu a případně firemní údaje.
Zobrazit celou odpověďZměnit heslo lze po přihlášení v sekci „Můj účet“ (po rozkliknutí svého e‑mailu v pravém horním rohu webových stránek), kde kliknete na tlačítko „Změna hesla“. Zadáte své původní heslo, vámi zvolené nové heslo, které musíte vyplnit dvakrát pro ověření.
Zobrazit celou odpověďJe to možné přímo při vytváření vaší objednávky nebo také v registračním formuláři.
Zobrazit celou odpověďZměnit osobní údaje lze po přihlášení v sekci „Můj úče“ (po rozkliknutí svého e‑mailu v pravém horním rohu webových stránek), kde kliknete na tlačítko „Osobní a fakturační údaje“, kde můžete změnit jméno, příjmení, telefonní číslo, adresu a případně firemní údaje.
Zobrazit celou odpověďZměnit heslo lze po přihlášení v sekci „Můj účet“ (po rozkliknutí svého e‑mailu v pravém horním rohu webových stránek), kde kliknete na tlačítko „Změna hesla“. Zadáte své původní heslo, vámi zvolené nové heslo, které musíte vyplnit dvakrát pro ověření.
Zobrazit celou odpověďJe to možné přímo při vytváření vaší objednávky nebo také v registračním formuláři.
Zobrazit celou odpověďRomana Píšťková
Vedoucí kamenné prodejny, Vedoucí objednávek, Fakturace, Poradenství, Firemní Facebook a Instagram
+420 775 724 707(Po-Čt: 7-16, Pá: 7-14)obchod@expa-nails.cznaše produkty mají všechny potřebné atestace
podívejte se na produkty před nákupem