Nemáte ještě účet?
Registrujte se
- Aktuální stav vaší objednávky
- Naposledy koupené produkty.
- Přehled vašich objednávek
- Pravidelný měsíční mailing s nabídkou, která se neodmítá.
Kvalitní péče o nehty je naše práce i koníček – jinak by to člověka snad ani bavit nemohlo. Kromě znalosti sortimentu, vývoje a testování nových produktů nás proto naplňuje každodenní kontakt se šikovnými nehtařkami a nehtaři. Přestože tedy napříč celou republikou pořádáme pravidelná školení, ne každý má možnost se na ně dostat V poradně proto najdete celou řadu rad, doporučení a odpovědí na nejčastější dotazy. Kdykoli se samozřejmě můžete zeptat i vy.
Momentálně nemáme žádné školení v nabídce.
Zobrazit celou odpověďV případě závady na zařízení je třeba kontaktovat servisního technika – kontakt, telefonicky, e‑mailem a sdělit mu charakter závady a dohodnout s ním způsob opravy a dopravy zařízení na centrálu do Hodonína.
Zobrazit celou odpověďPozáruční opravou /servisem/ se rozumí oprava zařízení, jehož chybná funkce je způsobená vadou dílů, na něž se již nevztahuje záruka.
U nás je zajištěn minimálně po dobu 5 let po uplynutí záručních podmínek na zakoupený přístroj (zařízení) za smluvně stanovené ceny. Servisní technik stanoví rozpočet opravy a tento si nechá odsouhlasit zákazníkem.
Zobrazit celou odpověď
Záruční opravou se rozumí oprava zařízení, jehož chybná funkce je způsobená vadou dílů, na něž se vztahuje záruka. Zásah v rámci záruky bude proveden servisním technikem na centrále v Hodoníně a to ve lhůtách:
- jednodušší závady do 5 pracovních dnů od doručení zařízení
- složitější závady a výměna částí, apod. příp. celé zařízení v rámci posouzení a uznání záruky u výrobce vzhledem k dopravě a reklamačního řízení u výrobce je nutné počítat se lhůtou až 30 dní (maximum) Záruka se zásadně nevztahuje na zařízení, které nebylo provozováno dle podmínek pro provoz nebo chybnou obsluhou a nebo zařízení, které bylo provozovatelem rozmotováno.
Zobrazit celou odpověďZměnit osobní údaje lze po přihlášení v sekci „Můj úče“ (po rozkliknutí svého e‑mailu v pravém horním rohu webových stránek), kde kliknete na tlačítko „Osobní a fakturační údaje“, kde můžete změnit jméno, příjmení, telefonní číslo, adresu a případně firemní údaje.
Zobrazit celou odpověďZměnit heslo lze po přihlášení v sekci „Můj účet“ (po rozkliknutí svého e‑mailu v pravém horním rohu webových stránek), kde kliknete na tlačítko „Změna hesla“. Zadáte své původní heslo, vámi zvolené nové heslo, které musíte vyplnit dvakrát pro ověření.
Zobrazit celou odpověďZakoupený produkt výrobek s dokladem o koupi přineste na jednu z našich kamenných prodejen PRODEJNY. Pokud nechcete navštívit prodejnu nebo ji nemáte poblíž, tak máte možnost výrobek také zaslat na jednu z našich kamenných prodejen a balík označit nápisem reklamace. Výrobek prosím zašlete společně s příslušenstvím, kopií dokladu o zakoupení, reklamačním formulářem, přesným popisem závady a kontaktními údaji včetně e‑mailové adresy. FORMULÁŘ REKLAMACE
Zobrazit celou odpověďRomana Píšťková
Vedoucí kamenné prodejny, Vedoucí objednávek, Fakturace, Poradenství, Firemní Facebook a Instagram
+420 775 724 707(Po-Čt: 7-16, Pá: 7-14)obchod@expa-nails.cznaše produkty mají všechny potřebné atestace
podívejte se na produkty před nákupem